Poleg omenjenih ponujamo še vrsto drugih podporno/operativnih storitev, ki temeljijo predvsem na človeškem delu: klicni center za imetnike, trgovce in bančne delavce. Reševanje imetniških in trgovskih reklamacij, spremljava poslovanja, priprava poročil za poročanje v zunanje sisteme in Banki Slovenije. S takšnim pristopom bankam omogočamo optimalno in stroškovno učinkovito organizacijo internih procesov s ciljem, da se banke usmerijo k temeljnemu področju njihovega poslovanja, ki ga sicer obvladujejo – odnosu s svojimi komitenti (tako fizične kot pravne osebe).
Vodilno slovensko podjetje na področju procesiranja sodobnih plačilnih instrumentov.
Klicni center za imetnike kartic:
Klicni center za trgovce:
Storitve in rešitve
IzdajateljstvoPridobiteljstvo
Odprto bančništvo in spletna plačila
Mobilne in spletne rešitve
Plačilni sistemi in storitve
Usmerjanje transakcij
Spremljanje transakcij
Podporne storitve
Kontakt
Vstopite v stik z namiZaposlitev
BANKART, procesiranje plačilnih instrumentov d.o.o.
Celovška cesta 150
1000 Ljubljana