Nudi uporabniku maksimalno udobje pri plačevanju s karticami. Poizkušajte dati svojim komitentom nekaj več in jim omogočite, da pustijo svoje denarnice doma, saj imajo s storitvijo mobilnega kartičnega plačevanja, vse kartice na enem mestu in pri roki. Hkrati pa jim omogočite hitro in enostavno brezstično plačevanje.
Storitev in prednosti
Bankart želi z uvedbo podpore mobilnemu plačevanju podpreti banke pri uvajanju novih, sodobnih načinov plačevanja, ki niso nujno samo posledica mandatov in regulative. S to rešitvijo boste dodali vrednost pri uvedbah sodobnih bančnih storitev, ki na dolgi rok prispevajo k prepoznavnosti bančnega sistema kot tehnološko naprednega, istočasno pa zaradi uporabe NFC tehnologije ne zahteva nikakršnih nadgradenj na strani trgovcev. Vsak POS terminal, ki zna sprejeti brezstično kartico, zna namreč sprejeti tudi NFC mobilno napravo. Večina POS mreže, ki jo procesira Bankart je že danes nadgrajena z brezstičnimi čitalci in s tem tudi že pripravljena na NFC mobilno plačevanje. Najpozneje do leta 2020 pa bodo morali biti zaradi mandatov plačilnih shem nadgrajeni vsi POS terminali, tako v mreži Bankarta kot drugod. Plačilne sheme so tudi pripravile specifikacije, ki so zagotovile standardizirane okvire za implementacijo novih mobilnih rešitev tako, da je mogoče zagotoviti popolno skladnost z EMV in PCI DSS standardi.
Uvedba rešitve mobilno kartično plačevanje je stroškovno ugodna, ker namesto interne tokenizacije uporablja že vzpostavljene storitve tokenizacije s strani kartičnih shem.
Ne glede na uporabo zunanje tokenizacije rešitev ponuja velik nabor funkcionalnosti za Mastercard in Visa kartične produkte.
Rešitev je sestavljena iz dveh osnovnih gradnikov:
- Infrastrukturni del, ki omogoča povezljivost do kartičnih shem, skupaj z zaledno platformo, NFC modul in druge infrastrukturne komponente, ki so skupne vsem bankam uporabnicam te rešitve z namenom doseganja maksimalne stroškovne učinkovitosti.
- Individualni del vključuje dodatne module v mobilni aplikaciji in zalednih sistemih, ki jih banke prilagodijo svojim potrebam. Bankam je zato dana možnost oblikovne diferenciacije in omogočanje različnih funkcionalnosti svojim komitentom in s tem zagotavljanje samosvoje uporabniške izkušnje.
Osnovne funkcionalnosti storitve Mobilno kartično plačevanje
- Registracija uporabnika
- Dodajanje (in odstranjevanje) virtualnih kartic
- Plačevanje na brezstičnih POS terminalih
- Pregled zgodovine transakcij
- Določitev privzete virtualne kartice za plačevanje
- Sprememba mobilnega PIN-a
- Pregled splošnih informacij o posamezni virtualni kartici
Platforma za mobilno plačevanje omogoča različne stopnje integracije s sistemi banke. Banke se lahko odločajo med modeli, ki minimizirajo vpliv na obstoječe sisteme (izrabljanje obstoječih kanalov za upravljanje s karticami) in modeli z višjo stopnjo integracije, ki banki zagotavljajo večjo kontrolo nad novimi storitvami.
Uporabniška izkušnja
Enostavna registracija uporabnika
Enostavno in varno plačilo
- Pristop k plačevanju je enak kot pri plačilu s kartico, kar pomeni, da bo za plačila z visoko vrednostjo (nad 15€) potreben vnos PIN-a na POS terminal.
- Za izvedbo plačila bo moral uporabnik odkleniti zaslon. Plačila niso bodo mogoča na zaklenjenih napravah.
- Druga možnost plačila je, da uporabnik odpre mobilno aplikacijo in plača z domače strani
Možnosti za nadaljnji razvoj – Platforma za digitalizacijo
Mobilna aplikacija bo v nadaljevanju predstavljala temelj mobilne platforme, na kateri bomo poleg brezstičnega plačevanja lahko bankam ponudili številne druge dodatne mobilne storitve za imetnike. Konkretno govorimo o možnosti uvedbe funkcionalnosti, kot so:
- Naslednja generacija spletnega plačevanja s karticami (varno spletno plačevanje brez vpisovanja številke kartice – MasterPass, Visa Checkout, »in-app« plačila, …).
- Takojšnja plačila.
- Nov kanal za komunikacijo med banko in imetnikom v realnem času (priložnost za »loyalty« in marketinške aktivnosti).
Upravljanje s fizičnimi karticami (blokada, deblokada, limiti, SRM kode in ostale varnostne nastavitve, …).